Followers

Tuesday, June 9, 2009

hari pembebasan..

setelah berhari2 aku dibebaskan, aku telah pun mengambil keputusan untuk pergi memandu kereta setelah berabad tidak membawa kereta.perjalanan diteruskan dengan agak best..tapi ak sedikit kekok.yela, baru je nak bawak balik setelah sekian lama.

walaupun agak kelam kabut, tapi biasa la.takde la sampai kena hon dengan orang lain~ *aku da takde sticker P tu lagi ok*walaupun jalan penuh sesak dan sistem yang sangat membencikan, aku berjaya meluncur di celah-celah lori dan kereta macam mat rempit..

tengah bawak-bawak tiba-tiba aku teringat satu panggung wayang.entah bagaimana, aku sedar-sedar ak telah pun berada di tempat beratur membeli tiket.akan tetapi kerana aku seorang *walaupun ramai cakap aku pergi dating* maka kebosanan untuk menunggu waktu tayangan yang lebih dari 2jam menunggu itu kian memuncak. kesana sini aku merantau dalam mall tu sorang2..lagi2 muka sama je aku nampak.akhirnya setelah berjaya melepakkan diri dalam thai kuang, aku pun masuk la dalam wayang.terminator salvation.best2

akhirnya setelah lebih enam jam berada kat luar rumah, aku kembali ke rumah dengan keadaan yang penat dan hari esoknya bakal memandu untuk ratusan kilometer lagi..ah~

7 comments:

  1. ni redz eh? iwe ni sape? huu konpius.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ecece..nie practice utk bawak kat US nanti ker =D

    ReplyDelete
  4. eh..iwe ke nieh..ape kabar iwe...mane bley kua..
    kate kne flu...nanti berjangkit...

    ReplyDelete
  5. haha..ni redz la bai..iwe atau redz itu sama saja..beza nye cume serting dan intec..haha

    ReplyDelete